menu
person

19:55
איך לעשות אדם מושלם מציצה? איזה דברים הוא לא יאהב?

יותר ויותר נשים מקופלות בצד של הדעות הקדומות וללא שכנוע מיותר מסכים על מציצה. יתר על כן, רבים מהם מרשים לא פחות מהרצפה החזקה. ובכל זאת, בגלל אתה יכול לקבל כוח על זה. כמובן, אם הכל מתאים לו, כי מתברר כי הגלף יכול גם לעשות לא בסדר. לכן, חשוב להבין מה טעויות עושה אישה במהלך חיבה אוראלית ואתה צריך נשיקה אחרי מציצה.

התוכן של המאמר דירות דיסקרטיות בתל אביב

הם אוהבים את זה 2 זה בהחלט לא יביא הנאה

הם אוהבים את זה

מה נותן להם תענוג אמיתי וכמעט כוננים משוגעים? יש כמה מהדברים האלה. אבל הנערה אחרי מציצה יכול ליהנות אם הטכניקה של ביצוע כראוי יהיה.

הו, שפה זו

יניקה פשוטה של ​​הפין כאשר הוצאה לאור לא יכול לעשות. צריך להשתמש בשפה, ומלא פנטזיה. הם יכולים להיות מדגדג, ללקק לאורך כל אורך, מלמעלה למטה, כאילו לחקור את החבר, לשחק הלשון עם שק האשכים. אין פלא שהחבר'ה נרגשים כאשר בנות ללקק גלידה או סוכריות על מקל.

בפועל זה צריך להיות מיושם גם, זה בטח אוהב את זה. רצוי להקשיב לרגשותיו ולשנות התנהגות, מאלתר. אדם בהחלט יהיה מרוצה לא רק על ידי פעולה, אלא גם את העובדה כי האישה יודעת מה הוא רוצה.

ידיים לא לשעמום

בנוסף לפה ולשפה, לא הוא מורם להשתמש בידיים. אפילו מומלץ לחלוטין. בדרך זו, מתברר מהדק שטח גדול, שפירושו לספק עוד תענוג. לא להתעכב רק על הפין. ידיים יכול לשחק עם ביצים בזמן רוט עסוק. נכון, זה לפעמים מסוגל לקרוא את הרגשות הנעים ביותר. צריך לעקוב אחר התגובה של השותף.

תסתכל עלי

מי שראה אי פעם פורנו שבו הילדה "מבאס", הבחין שהיא מסתכלת על המצלמה במהלך התהליך, ולא על השותף. דמויות פורנו-תעשיית הבנות מי מסירות את הסרטים שלהם. הם יודעים כי גברים בצד השני של המסך מייצגים את עצמם במקום השחקן ומה להביט לתוך העיניים של זה שנותן את ההנאה שלהם באז.

כלל זה עובד לא רק עם ליטוף אוראלי, אלא גם במין רגיל. לכן, יש להרים את העיניים שלך, ולא לנוח בעיניך בבטנו. וזה לא שמחה לראות את פניו כרגע כשהוא מגיע האושר הגבוה ביותר?

ליווי קול

אין דממה של ארון מתים! כן ריפניה חומרי סיכה, גניחות, קיצוב, עישון! חבר'ה באמת אוהבים לשמוע, איך נערה עוסקת בחברו. זה מתברר מאוד, ולכן האורגזמה תבוא מהר יותר ויהיה בלתי נשכח.

סוף המשחק

לפני שתתחיל, זוג מחליט על מה שהכל לא הולם: כדי לעורר ולעשות יחסי מין או למען אורגזמה. אם האחרון, אז אתה לא צריך לזרוק הכל באמצע הדרך, במיוחד אם הוא מוכן לשפיכה. האישה צריכה להבין את זה, סביר להניח, היא תצטרך להתמודד עם הזרע, פעם אחת על מין אוראלי.

לכן, השאלה איך לעשות עם זרע זכר, עדיף לפתור מיד. אם האינטרסים לא מסכימים, ואז לנסות לבוא לפשרה. בלי זה, בילוי נעים לשניהם יהיה בלתי אפשרי.

המתואר לעיל הוא, אולי, הטריקים החשובים ביותר. רובם עובדים בצורה מושלמת. אבל אם אין אמון שהוא אוהב, זה יהיה טיפש להיות ביישן לשאול על זה ישר.

Esquiters מוכן רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ומנומסים. אבל עכשיו זה לא מפלגות חיוביות אחת בעבודה.

ייעוץ ייעוץ, ואת השותף עדיף לדעת על הרצונות שלו.

תיבת הדו-שיח תסייע למנוע טעויות שישפיעו לרעה על יחסים. ובכל זאת להבין מה השותף עשוי להיות אומלל, זה הכרחי. לדוגמה, האם יש מקום נשיקות לאחר מציצה.

זה בהחלט לא יביא הנאה

זהיר עם השיניים

גברים עם רעד גדול עיין בחבר שלהם. הם מפחדים לפגוע בו, אז לנסות לספק לו נוחות מקסימלית ובטיחות. במהלך מין אוראלי נצטרך להיות חסר שיניים. כמובן, אין צורך לשנות את קרוביך לסת התוספת. רק להיות זהיר, לעקוב אחר השיניים שלך כדי לא לגעת עדין אֵיבָר. ואפילו יותר, בשום מקרה לא יכול לנשוך את הפין, אפילו קל! זה לא רק לא נעים בשבילו, אלא גם כואב.

אני בבית

כמה נשים במהלך מציצה להסתתר מתחת לשמיכה או במקום אחר. כי כבר גיליתי כי בחורים אוהבים תסתכל לתוך העיניים שלך בעיניים שלך. אבל הנקודה היא אפילו לא זו, אבל זה לא מעוניין. כשהיא מסתתרת, הוא מתחיל מיד לפנטז, ולא תמיד על אחד שהוא עסוק בכבודו ברגע זה.

הזהב מתכבר

החבר 'ה לא מספקים מיוחדים הנאה כאשר חבר לוקח בפה ולהתחיל לארגן שפתיים שם וכאן בלי כל דחיפה. הם לא מרגישים מספיק דחיסה לגירוי עִירוּר. אבל כל הזמן דמעה הפין - להקיא, לרעוד, ברציפות ללקק - גם לא את ההתחייבות הטובה ביותר. זה לא אומר כי "לשחק" הוא בכלל לא זה צריך להיעשות בכל דבר.

לא ראש אחד

חבר לא רק ראש. אמנם, כמובן, היא החלק הרגיש ביותר של זה, אבל לא לשכוח את כל השאר. בנוסף ל שלה, קצות העצבים ממוקמים על הטבעות של הבשר סביב הראש על רתמה נמשכת לשק האשכים. גבר רוצה להרגיש כמו כל הפין שלו יהיה להירשם. רק להיזהר עם השופכה, יש לו את הגבוה ביותר רגישות, כך ללטף שלה צריך להיות עדין מאוד, טוב יותר מאשר את קצה שפה.

אינדיקטיבי "Fi"

אולי הטעות העיקרית - לעשות מציצה ללא תשוקה. אדם בהחלט שם לבזבז מן השותף, ולכן זה כדי לאכזב את עצמו.

איזה תענוג כאן? בנוסף, סקס, זה לא משנה קלאסי או בעל פה - זה מה שזה צריך להיות נחמד לשניהם. באופן כללי, אם אני לא רוצה, עדיף לא להתחיל בכלל.

לנשק אותי בכל מקום

באשר לנשיקה לאחר מציצה, זה אדם גרידא. מישהו לא אכפת לגמרי עם שפתיים עם זה שגידלה אותו אל החלק העליון של אושר לפני כמה שניות. עוד לא נעים דומה. אחר מסרבה ירדית. הפשוטה ביותר, אבל הפתרון הטוב ביותר הוא לדבר על זה מראש, אז אז לא היה עבירה, מריבות ו scandals.

למרות שזה שווה להבין כי שום דבר מביש היא כי הנערה נשיקות אחרי מציצה לא בחור אחד!

מציצה היא גם סוג של אמנות. אבל אל תפחד אם ידע או מיומנויות קטנות. בתחילה, כולם טועים. בחללאות טובה כרוכה ביכולת לזהות את הסימנים שאדם משרת וללכוד שינויים במצבי הרוח שלו. חשוב יותר לא לפחד לשאול שאלות על מה שהוא אוהב. רק במקרה זה הכל יתברר כפי שהוא צריך.

ועוד על איך להגן על הפה לאחר מציצה, אנו קוראים במאמר שלנו עוד יותר על ידי הפניה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

מציצה מושלמת - מי עושה בהנאה. גם אם הנערה מושלמת בבעלות את המלוכה המלכותית יכולה כמעט לבלוע חבר, אדם לא יוכלו ליהנות כראוי את התהליך אם האישה עצמה לא רוצה את זה.

לישראל אין מקום לדעות קדומות, אם אנחנו מדברים על התרגיל בסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש את המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי היום הנמלון רואה רק את הלקוח באירוע, תומך בשיחה וליווי ילדה בכיתה VIP הוא אינדיקטור למעמד.

ראש עבודה כמו ג 'קאמר, בעוד לחשוב על איך הבוס הוציא בעבודה - לא הכי טוב. יש צורך לצלול באופן מלא לתוך התהליך, כל תשומת הלב שלך להתרכז בליטס אוראלי. ואם בשלב זה ללטף את עצמך עם הידיים, ויברטור או גירוי הדגב - אדם יהיה בשמחה מלאה!

Просмотров: 116 | Добавил: shinxhaeriogas | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar