menu
person

15:38
כללים בר קיימא: מה לא יהיה איך לעשות בנות לעבוד בתחום הליווי
לפחות במקצוע מסוים יש קבוצה של כללים extraglastic שכולם חייבים לדבוק. כדור הפנאי אינו יוצא מן הכלל. עבור ועדת פעולות מסוימות, אישה, לשים את זה בעדינות, יכול להתמודד עם בעיות קשות בעבודה, אשר יהיה להפוך את המוניטין בכלל, יהיה סוף סוף להרוויח כסף ללוות. במאמר אנו נראה מה שאתה לא צריך פשוט לעשות את ההסתגלות, אם הם לא רוצים להתמודד עם סופות, זה הפך להיות מספר אישי משלך ללקוחות

זה, בסופו של דבר, הכלל לנשים אשר, באופן כללי, לעבוד בסוכנות או לשתף פעולה עם מנהלים. הוא נקרא גם מעשה כזה - "כדי להוביל את הלקוח". בשביל זה, אתה יכול להיכנס "רשימה שחורה" של esquiters ולא עוד יש את היכולות, לשים את זה בעדינות, לעבוד בתחום הפנאי.

צריך לכבד את העבודה של מישהו אחר. לקוח זה מצא מנהל בשבילך או נציג של הסוכנות, הוא היה squatting עבור הזמן הזה וכוח, משא ומתן, היה עוסקת שלך, כפי שכולם יודעים, פרסום, וכפי שאנו מבטאים, אז הם מרוויחים את אחוז העסקה ואת כל המפגשים הבאים שלך. ברור שהוא ציד כל הזמן, לשים את זה בעדינות, למרוח וגם לעבוד עם איך זה התחיל לבוא לידי ביטוי, האיש הוא באמת, כדי לא סוף סוף לחלוק את ההכנסה. תארו לעצמכם עובדה אחת, אבל אתה sama בחרה סוג כזה של רווחים, ולכן, בצע מוקדם יותר, כפי שכולם יודעים, קריטריון שיתוף פעולה מתוקן. כולם יודעים שאף אחד לא אוסר עליך בנוסף למצוא לקוחות, אבל כדי לעבור לקוחות שלא מצאו לא אתה - אסור.

השתמש בטלפון בפגישות

לקוחות Exchange כל הזמן מודאג לגבי השאלות של אנונימיות, ולכן הנערות אסורות בהחלט לנצל את הטלפונים. ואפילו יותר תוהה לך לכתוב על תאריכים וידאו, להצטלם עם לקוחות, בסופו של דבר, לכתוב את כל זה על רשתות חברתיות. עבור התנהגות כזו, זה לא רק אפשרי, בסופו של דבר, את המשוב הרע, וזה הפך להיות muffed בכמה הם באים לידי ביטוי, בעיות קשות.

אנשים sursing הם גם התייחסו ל ESLALES, כמעט כל המפורסם שלהם, ולא משנה כמה מוגזם "PR" אותם. כמו כן, אנשי עסקים לא אוהבים כאשר נשים יש טלפון איתם, כי בעזרתו זה יכול להקליט דיונים בהם מידע מוסתר הוא יקר, אשר אינו חייב להגיע ליריבים.

לחשוף מידע שמעו כיצד אנו מבטאים לראות בפגישה

באופן טבעי, אף אחד לא ייאלץ רק לחתום על הנייר "על אי גילוי", אבל אתה חייב להבין שכל מה שקורה בתאריכים, שם ורק נשאר. אין ספק, ראוי להזכיר כי לא התפשרת לא תצא בעיתונות בעוד כמה ימים.

כמעט כל העיתונאים נותנים איסלס הרבה כספים, כך ש"דילל "את הסודות האפשריים של לקוחות מוכרים (סגנים, גורמים רשמיים, מדיה, אוליגרכים). ואכן, לא בפרובוקציות אלה. לקוחות ליווי - אנשים קשים, והם יוצאים לאן הרגליים "לגדול" שמועות ומידע מתפשר "לגדול. אתה במהירות, בסופו של דבר, יימחק, ולכן במקצוע של ESCRATE אתה יכול לעשות הצלב כך לדבר. ללא ספק, ראוי להזכיר כי זה יהיה, כפי שכולם יגידו, הבעיה הגדולה ביותר, אשר אולי נראה שאתה מצפה לך במקרה של כך אנו מבטאים, מעשה מהיר.

להתאהב לקוחות ופשוט לעבוד חופשי

מיליונרים ויזמים הם מאוד נהוג, הרבה, הרבה באמצעם הם באמת אהובים ומרגשים בחורים. תארו לעצמכם עובדה אחת שגם אם אתה מוקסם על ידי הלקוח, אתה לא צריך ללכת על רגשות וגם לפגוש אותו חינם. אתה לסקור, ולכן לבלות זמן עם נציגי מין חזק רק עבור כספים. אם אתה רוצה לבנות חיים אישיים ולמצוא את בן הזוג המוצע, יש צורך ללכת לשיטה אחרת, אחד ועוד לא יכול להיות מעורב.

אילו פרספקטיבות הן... ליווי סיורים בארה"ב

באופן טבעי, ישנם מקרים הולכים וגדלים כאשר הלקוחות, זה הפך, להתאהב עם נשים, ולאחר מכן כל זה מתברר בנישואין. אבל אהדה הדדית נראה לבוא במהלך התאריכים כי הלקוח כל הזמן משלם. אם אתה מתחיל להתאהב בכל שנייה וללכת לפגישות בחינם, אתה לא מרוויח כלום, אבל פשוט תוכל לבזבז איך אנשים רגילים להביע את המשאב שלהם יקר. יתר על כן, שמועות על שאתה תהיה זוחל מהר בשבילך במהירות, ולכן, עם הזמן, הם יתחילו כמו רוז אחד nales עבור גברים עם מנועי הכנסה נמוכים.

סכסוך עם הבוסים

זהו חוק מסוף לרכיש, עובד באמצעות מתווך. ביחסים בין אנשים, ואף יותר עובדים, מצבי הקונפליקט מופיעים לעתים קרובות. זה אפשרי כי הם נדרשים כל הזמן כדי להחליט על המקום ושיטה שלווה מאוד. מעת לעת זה שווה להראות גמישות ולבסוף לפתור את הסכסוך אפילו נזק לעצמך.

העובדה היא כי המנהל הפגוע או סוכנויות ניהול יכול לשלם ברצינות למוניטין בשבילך על ידי הוספת Esquiten לרשימה הרשימה, ולהפוך אותך לפני העובדים. כל זה בסופו של דבר יתברר כי לא, בסופו של דבר, לא יהיה לבד כמו שאנחנו רגילים לדבר, ליטוש משרדים. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

מפוארים מתחרים

זהו כלל לא צבירה בין בנות. אם תראה את זה כמה esquiten, לשים את זה במקצת, הגיע furgers ענק, זה גם לא לקנא, ולשים את זה בעדינות, כדי להמיס שמועה על זה. גם במקרה זה, אם דרכי העבודה שלה נראה בלתי מתקבל על הדעת בשבילך.

לקוחות, כפי שאנו מבטאים, הרבה, ועבודה בתחום הפנאי מספיק לכולם. אם יש לך קשיים עם נפח ההזמנות, העובדה היא לא כל הגברים ללכת כמה מאיתנו כל הזמן אומר כי ילדה שיש לו יותר חזה או אטרקטיבי. אתה צריך לשים את זה בעדינות, לנתח את העבודה שלך ולמצוא איך כולם יודעים, חלשים מקומות. לשים לב למה אולי אתה לא משלם מספיק תשומת לב לפרסום, או, כפי שכולם יודעים, האתר שלך יהיה כל תלויים. נסיבות, מדוע זרם הלקוחות ירד, אולי הרבה, ולכן זה לא עומד על הטריקים.

הזן שותף

לעתים קרובות, ההסלמה עובדת בצמד, במיוחד כאשר, להיות, לעוף בחו"ל לטיולים. ובכן, הלקוחות לעתים קרובות, בסופו של דבר, צריך זוג בנות, אם אירוע בקנה מידה גדול מתוכנן עם מספר עצום של אורחים או כמה חברים של אנשי עסקים החליטו להירגע בחברה כפי שאנו מבטאים, נשים מושכות. לא לכל אחד, לא מעז, לשים את זה בעדינות, להחליף את השותף שלך או לזרוק אותו בצרות. יש לציין כי במקרה זה, אם אתה עובד את עצמך. כפי שלא היה מוזר, אבל אתה חייב להיות דברים אמינים מאוד, כי לא לספור אחד על השני, מקווה בשבילך בשבילך.

אין קנאה, עקשנות, הרצון לצמצם או לסמים עם הלקוח לא חייב להיות. אם אתה לא יכול לקבל את העובדה שמישהו מוצלח יותר, אתה לא יכול להתמודד עם רגשות, עדיף לרכוב לבד.

להפיץ כיצד לצאת, מידע לא מזויף

זה חל על ביקורות על מנהלים וסוכנויות. כמעט כל הבנות למצוא מידע ברשת, לפני קבלת מקום. אם אתה לא מוכן לשתף, כפי שכולם יודעים, מידע שימושי, כי הם חוששים תחרות, אז פשוט לא לספר לאף אחד כי בסוכנות שלך יש תנאי עבודה מצוינים. אבל לא שווה סוף סוף לכתוב ביקורות מזויפות רע. זה גם לא הכרחי סוף סוף להיפך ולהשאיר תגובות מצוינות למשרד עם מוניטין מפוקפק, כדי להציג את שאר ליווה של אשליה. אם לא מוכן, בסופו של דבר, לכתוב את האמת, עדיף להימנע מעיר.

תאימות עם כללים אלה extraglastic יעזור לך להימנע כמה אנשים חושבים בעיות חמורות שיכולים להשפיע על העבודה. אסקלוגיות צריך להיות בריכוז כאילו כדי להתייחס לטיילים כאלה, כי לפחות כמה מואר מואר, ככלל, יכול להפוך למשוב רע או, כפי שהוא הוקם, מוניטין מפונק.

Просмотров: 2925 | Добавил: shinxhaeriogas | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar