menu
person

19:56
למה אנשים רוצים סקס שלישיה? כל היתרונות והחסרונות

סקס שלישיה - חלום כמעט לפחות אדם, מה זה חטא להסתתר. עם כל זה, בדרך כלל, בחלומות זה debauchery חושני, זה הכרחי בחברה של כמה נערות חמות, מוכן לכל דבר בהחלט, כמו שאנחנו רגילים לקריאה נטולת מתחמים.

התוכן של המאמר

1 תקריות ואת סיכוי 2 א למה לא? 3 "קרניים" - זה נשמע גאה! 4 א אז אתה לא אומר את זה .. 5 פרה מילים על תנוחות 6 מספר מתאים בזמן טיפים 7 ב סיכום

לא כל החולמים אפילו זוכרים כי לא לספור 2 בנות, שני בנים יכולים להשתתף "הקרב המיטה". נראה שזה לא מפתיע, אבל העובדה היא שהגאווה הגברית הפרימיטיבית, באופן כללי, רוצה אישור עצמי בסידור ההרואי של 2 "נקבות", ולא בחטיבת מינוי אחד לשניים.

למעשה אם כבר מדברים, החלום של 2 "גברים" הוא יותר טבוע בגברות, מודרך אחד משני המוטיבים התת-מודע - או על ידי גאווה של דומה כיצד להתבטא, זכר, או שרוצה להרגיש כמו משחק בידיהם של כמה באים לידי ביטוי, סקס מסיבי. טוב מאוד להדגיש את מה וברגע, באופן כללי, שווה להבין את זה בפירוט רב יותר.

תאונות ואקראיות

בשנת התגלמויות מסוימות, בדרך כלל disaccustomed על חברה גדולה, כפי שאנו מדברים באופן עקבי, וכתוצאה מכך אנשים ביחד מוכרים, אפילו יותר אלכוהול ברציפות, ההגזמה הנמרצת של נוכחים, מסיבת השילוש של חברים שלכם יכול לסיים במקום נסתר, לאחר שעבד בחוץ היא תשוקה. דירות דיסקרטיות

ואת האפשרויות כאן הם הכי הרבה כמו באבש, שונה - מתוך זוג בחורים dashing וגם ילדה מתנפצת יחס מסתובב או, ולא אנשים עם איך אנחנו רגילים לקרוא, אינטרסים מסוימים, אז לגמרי כל סעודת הרצפה הראשונה.

למעשה, כמו כולם יודעים, האירועים המעניינים ביותר אינם מאפשרים בכל עת להתקשר לפעולה מלאה מערכת הקבוצה, כי, ולא במקום כך לדבר זה לא כך מבודד, או במקום אחד המשתתפים עברו באלכוהול למדינה "היי חפוז ", אז הכל מגיע לקואיטוס הרגיל, אם כי קצת מחומם אלכוהול ומציג.

עבור נציגי המין היפה לאחר הבידור הזה, בדרך כלל, מתביישים במידה מסוימת, ולפעמים זה כואב - אלכוהול לא רק מתועד על ידי רגשות לא נוחים, טוב, את האינסטינקט של שימור עצמי - ממה שהגברת מעת לעת מוכנה להסכים למה שלא הייתי נעלם לפי כל הנסיבות על ראש מפוכח.

באופן כללי, נערה, אשר התבררה להיות נועז למדי עבור כמה אנשים היו רגילים להביע, בידור כזה, לאחר שחזר אלי הקשה, זה נראית במציאות הנגאובר, בכלל, ליצור קשר עם הרופא לפחות למניעה.

אבל למה לא?2

כמה שותפים, לאחר קם לתחייה, איך כולם אומללים, קואיטוס רגיל, משחק תפקידים לא רק על ידי משחקים, לאחר שניסו כל ומתגם את כל האפשרויות לקבלת הנאה מינית כוחות זה לזה, יכול להיות מומלץ לדבר ולהחליט, בסופו של דבר, לארגן "צד שלושה "- בדיקות ו curaza הוא כמו עצמו, כמו אנשים נהגו להביע את עצמם.

לְקַבֵּל פתרון כזה, הנסיינים יכולים לבחור באחת משלוש אפשרויות:

שִׂיחָה חבר משותף (או חברה, או שניהם) על "זוג מקל תה"; לנצל משאבים מיוחדים ופורטלים עבור התאמת אנשי קשר עם Swingers או מה שנקרא "שוורים" (ישירות שנקרא הודעות של המשתתפים נראה משפחה אורגיות בפורמט MZHM) או קוראים לכוהנת האהבה, שבה יש תפקיד בארסנל ב "Gangbang" Zhmzh; צא החוצה ברחוב, והסתמך על המזל ואת הפזיזות של 1 של האנשים נתקל, לחוות "להרים" עובר אורח אקראי.

מלמטה - גרישה, מלמעלה - תהילה.לא קשה תחשוב שבמקרה זה, באופן כללי, יש צורך להכין מראש את האחורי חורים לעגלות יתר מסוימים, ומעיים - לטוהר כמעט כירורגי מבצעית.

"רוגו" - זה נשמע גאה!3

ב גרסאות מיוחדות, cuckold (בשפה של "העולם הנאור" - Cuckold) מסכים להתברר להיות התחתון "סנדוויצ'ים של מתוק TRONACH", אם לאישה יש Supans strapon. אז בשבילו, מנקודת המבט, איך כולם אומללים, מקובלים נורמות, "ערב שחיתות "כמובן, זה יהיה, זה לא יהיה כמו שאנחנו מבלה את הזמן, אני קשת, איך זה, לשים את זה בעדינות, נראה איש באמצע.

אבל אז אתה לא אומר את זה ... ___ 8230

לְפַנֵק בידור עם כמה שותפים לא יהיה קשה ובתוך שנקרא "תיירות סקס". ו, על ידי מסלול של אירועים לא שלמים, באמת להיכנס מאוד, כמו בראשות, מגוחך, כאשר "הוסר" בבר של הנערה להתברר עם "הַפתָעָה". ייתכן שה"פתעה "תהיה גדולה מזו של הצפויות לא לילה רע. במקרה זה, ראוי לבוא בדרכים שונות:

מוּדרָך לא הרסני לפני לפחות הרבה, כמו אנשים משמשים להביע, החלטה שנוי במחלוקת של הדוגמה "אנחנו חיים" - לקבל מבוקש, צובר, אולי חדש, אבל לא את העובדה כי רגשות נעימים, רגשות וניסיון; לְהִתְנַצֵל לחרדה וללא הפסקה חזרה, מעובדת לשלם פסאודו-ליברס משם; לַעֲשׂוֹת אותו דבר, אבל בצורה קרובה יותר (לא, בסופו של דבר, מומלץ, ולאחר מכן "גבירותיי" יכול כדי לא רק נעלב, טוב, אפילו יותר נוח - ואז הכל ישלים "חדש" רגשות, רגשות וניסיון ". הכל ידוע מזה זמן רב, קרעים בפינה)

לעקוב אחר לראות כי כמה נציגי מין עדינים לחוויה כזו מתייחסים עם נאמנות גדולה יותר, בשל הפרטים של טרנסקסואלים - איתם זה לא קשה ומין לעשות גם, ולדבר על קוסמטיקה, ולדון האחרון מגמות אופנה.

זוג מילים על Poses4

גְבֶרֶת, החליט לנסות בבת אחת עם, איך כולם נמס, זוג cavaliers, זה נראה נפתר בעצמך - איך זה מוכן לזה? אחרי הכל, תפקיד סימולטני זוגות קואיטוס עוקבים מארס מבקש את השימוש לא לספור "מערות ונוס" חור ראשון. נראה להסביר בפשטות: הצד המוסרי של השאלה הוא סוף סוף יכול להרוס את כל הזיכרונות של התהליך. לא כל אדם, לשים את זה בעדינות, מאפשר נוכחות במיטה של ​​זרים. שיתוף עם מישהו בן זוג קשה מאוד. וזה אפילו לא צריך לקרוא כי אתה מודה לך עדיין רוצה לחוות את השלישייה, אתה צריך למצוא את הכרייה של פרטנר על זה.

"כריך" - הכל פשוט והוא יכול להיות מתואר על ידי המשורר:

אֵיך רק עבודה נבחרת אסטרטגיה חיפוש, זה נשאר קטן - כדי להסיר חדר במלון, "שלב", פרימון ולשתף את הרושם שלך נשאר לבד. ב הימים הנוכחיים של חופש המין הופיעו קטגוריה רגילה מאוד קיטור נישואין, שבו אחד בני הזוג הוא טרמפ. דיבור מושלם, לרוב, תפקיד זה נכבש על ידי בן הזוג, בעל קטן מאוד "מצטבר" או כמה קשיים עם זקפה. יותר, כמו במקרה, הבחור המסכן שלו, הוא שם האם ייתכן גם לשחק את התפקיד של צעצועי מין נוספים עבור בן הזוג שלה שלה Mispical, כמו גם לעזוב את האובייקט של הלעג, בדיחות גסות הַשׁפָּלָה.

"שקיות- blacksmiths" - איך המזכרות Lavko הוא התחיל, כמו רבים חושבים, כמה שעות מוזרות, אתה יכול לראות את הדמות, שם שתי דוב צפויים להיות סדנים עם פטישים מן הקצוות ההפוך. אז הנה זהה, רק במקום הפטישים - שני "אגרגטים", טיסה בזריזות מ 2 הצדדים בסודאר. אפשרויות, למעשה, יש מסה - ממציאת גברת בעמדה "אני איפשהו עזב את העדשה על הרצפה" ואת cavaliers באותה רמה איתה אליה "עבודה" של Chahal LED Gamelich ו "בדיקה עם בדיקה שלה "חלל אוראלי של הנערה. מהמשתתפים, כמה חושבים על עמדות דומות נדרשות, בסופו של דבר, יוכלו לשמור על רפלקס הקיא שלהם תחת שליטה, עבור felling - ירד, מנגנוני המגן אינם רשאים ללכת לשום מקום. "הרחובות של פישר" - יציבה זו תידרש, כפי שכולם מובנים, הכנה מסוימת של ג'נטלמנים וגם ליידי. כולם ברורים לכולם על העובדה שתיתן שני "ווים" בזמן וכיצד "דגים" משחק, משחק פנטומימה "דגים מנסה", החבר העיקרי של פעולה זו יהיה משמין ללא פחות מאשר להחזיק אותו על המשקל של "דייגים". כמו במקרה הראשון, שואל את היכולת המדויקת של "מהלך שחור" ה של טוהר שלו. "גשר ההשעיה" - תובעני נוסף של זריזות וכוח, כאשר לא רק ידיים נמצאים בחבלים רוצ'טיים המרכיבים, כמו רבים חושבים, מאצ'ו נלהב, וכן נניח, סיכות חיבור כמה סלעים שרירים "עם איך אנחנו רגילים ישר, סוואיסטנס "גשר".

גברים, מוכן לזרוק אתגר ולבסוף להצדיק באמת שלך יהיה סיבולת וכיצד אנו מבלה באותו זמן, Konsky כוח והחליט לא רק לדחות, טוב, ולספק שתי נשים זה צריך להיות בלימה את ההחלטה שלך שוב.

תוכנית איסוף מקצועית לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם חסרי עניין ועדינים. אבל עכשיו זה לא הצדדים החיוביים היחידים לעבוד.

יש לציין כי אם תנודות בתיאום משלהם שאיפות והזדמנויות, כדי לשים את זה בעדינות, לא, אז האפשרויות הבאות זמינות:

"מְנוּסֶה Kochigor "- הגברות לקום יחד או, במקום לאפשר לתנאים, חבר מעל השני, ואת אדוני, בסופו של דבר, ממשיך לעבודה שלך כבוד. לזרוק כמה "אתתו" ב "תנור" של הפילגש הראשון, הוא עובר לקצב Waltz כמו שאנו נהג לקרוא, השני - וכך, לסירוגין מיידן, עובד "על שתי חזיתות" לפני הפרס של הרצוי תוצאה או לפני שינוי המיקום, נניח על .. "מנוחה אפולו "- קריעה, אביר, בסופו של דבר, יכול לתת לעצמה הפוגה מסוימת, למשל, לשכב בעוד אחד "שותפים" רוכב על זה, רוכב Aki בטבע סוס, ו 2, מתגנב על פניו מתייחס אליו עם "עוגה" שלו. "חָדָשׁ טעם Chup- Chups "- כרגע עם הטעם של הנרתיק שלך חברה! הקטצ'ודות נערמים בתנוחה ידועה לשמצה מס '69, גבר, מה שהופך חיכוך בנרתיק, קוק רובנו מתייעצים, שותפים אחד נראה כי מעת לעת נשלח על ידי חבר בפה של 2. גבירותיי, מתבוננות בוודאות סולידריות, דרך איך כולם יודעים, כמה זמן מרווחים להחליף אחד את השני.

אנשים שאינם מפחדים מארץ, ולא אלוהים, ולא מבחני הדף יותר ואולי לא נעים, כפי שאנו מבטאים, הרגשות האחרונים יסדרו סוף סוף ובילוי מאוד מרגש, משחק ב"רכבת ". עבור התגלמות זו במציאות, שלושה שותפים יצטרכו, לפחות שניים מהם, לשים את זה בעדינות, יהיה phallus או אנלוגי שלה.

במסגרת תפקידו של "לוקומוטיב", בדרך כלל, המעשים גברת, ואחרים, למלא את התפקיד של "עגלות" לסירוגין אליו, באמצעות כמה חלקים ידועים של הגוף מבוטאים, החלקים הידועים של הגוף עם חורים ישימים. למעשה, שיטה זו זמינה עבור מספר גדול יותר של משתתפים - אורך של "הרכב" הוא למעשה לא מוגבל - הדבר העיקרי שכולם הרגישו בנוח ונהנה מהתהליך.

כַּמָה מתאים ומדויק עצות 5

מעת לעת, שפה משותפת, ואפילו יותר משפת גוף משותפת, קשה למצוא שני אנשים החיים זה לצד זה. במקרה שבו נעשה מתוכנן להיות שלשות 1, בעיה זו היא, באופן כללי, הוא רוכש לחלוטין, כמו שאנו מתייעצים, קשקשים נדיפים. למה כמה טיפים, וזה עדיף לומר עצות המסייעות כדי לקבל את ההנאה המקסימלית מהתהליך, ללא קשר לפורמט שלה:

לא לסבול אי נוחות, יתר על כן, הכאב עדיף, באופן כללי, קול העסק הזה לטיסה. באופן עקרוני לשמור בראש כי בהתחלה במקרה כזה מיוחד - הנאה. אין צורך הקטן ביותר, באופן כללי, לדחות את השותף המיני "טרויצ'נקה", ולא ברור שהוא לא מוכן כמו. בשום מקרה לא צריך להיות נגד הרצון לשכנע את השותף שלך עבור שלישיה סקס. אפילו מאשר את הסיכון - המקור הראשון של אדרנלין והנאה לכל השילוש של המשתתפים - אתה לא צריך ללכת עליו. מבוא של אמצעי מניעה או סמים מיוחדים לכאורה, ממזער מאוד את היכולת להדביק מחלות מין (לא רק). במדינות עם זנות חוקית, תשע מתוך 10 מקרים הם בטוחים יותר כדי לארגן מרופט ארוטי עם זונות או ז'יגלו בבית ציבורי מאשר עם שותפים, "stipped" בבר, מועדון או על זבוב. לכבד את השותפים שלך. בתהליך ההזדווגות, הודות לאינטרסים של המשתתפים, נראה כי היא מוקצפת וללכת זו לזו עם מלחמות, כדי לקשור, ובכלל, כדי להעליב ככל שתרצה עד "מילה עצירה" היא רק עם הדרך .. זה פשוט יהיה להקל על הבנה הדדית בתוך שלושת אוהבי העליון. עוד יותר מין מבטיח להיות רגיל, ולא bdsm לשחק.

איסוף מוכן רוצה לעבוד עם העשירים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין טקטיים. רק זה לא רגעים חיוביים אחת לעבודה.

כי בתוך רשרוש של תשוקה אפילו כנה "לא, אין צורך" להיתפס כמו "כן, בואו עדיין". צפייה בפרטיות מאשר השני לא נדון עם כל השותפים המשולשים. בסופו של הדבר, לספר על הרפתקאות משלך, לא כפי שרבים חושבים, קוראים שמות, שום התפשרות או אירועים ומקומות ברורים, ניתן לעשות זאת ללא כול עבודה, ברגע שהיא מוקמת, נתח קטן של פנטזיה.

ב סיכום 6

אפילו מאמר זה לאחר מאה אחוז לכאורה רשימה ממצה של כל, כפי שכולם יודעים, מוסתר ותכונות בלתי נתפסות של "Troychnka", למעשה הגרוע ביותר. ניסיון - זה מה שנשלט בשאלות דומות.

לא כך כדי לדבר צריך להיות מבולבל כדי לדון הצעות דומות עם שותף או חברים, ולא השתוקקות עבורם לא נותנים לישון להירגע. זה לא שווה את זה,, כדי לשים את זה בעדינות, זמירה של אדם הולך על הכביש, כמו לנו, הוא עקבי, ההבנה המינית של ההזדמנויות שלהם ואת הגבולות להיות בא לידי ביטוי. העיקר הוא, באופן כללי, לשמור על הראש שלי, כי הכל בסדר במתינות.

אל תכה כמו קיצוניים, אך יש צורך ללוות את האותות של הגוף והתודעה שלך, כך שעם הסימנים הראשונים של ההבדל מהנורמה שאינם מתאימים במסגרת הפגישה עם, כפי הנהיג את ידוע ותגובה לפגישה צריכים להיות לעכב. למי לרדת שלישייה, כדאי לדעת - לא משנה כמה הוא חמוד, זה לא הכרחי עבור כל דבר כמו ה -1 של הג'ונגל.

במקום לכתוב scriptum: אל תשכח, למעשה, אהבה ו "אהבה" סבלים משלך!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. זה טוב מאוד להדגיש את מה שאני עוזר לזוגות כדי לפתור קשיים איך כולם יודעים, חיי מין.

כמעט כל דבר סוד נראה לחתוך על שלישיה סקס. שלח את תשומת לב לעובדה כי יחידות בלבד נפתרות לפנטזיה מגלמת. אז, מה זמין לנשים: הרגל שמאל, הרגל צודקת, להיות פרנק מאוד אחד עם השני. הקפד לדון מה יהיה עוד יותר, אתה יכול לשמור על הרגשות לשעבר. ראוי לציין כי כל זה מאוד, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, את הרגעים העיקריים, מבלי לגלות אילו שלישיה תהיה תחילתו של הסוף.

Просмотров: 116 | Добавил: shinxhaeriogas | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar