menu
person

23:20
סקס במכונית - 12 סיפורים אמיתיים אשר לא מתבייש

לפעמים התשוקה אכפת במקום הלא נכון מאוד בשביל זה ... אבל אז זה אפילו יותר מעניין? גיבורי הסיפורים האלה החליטו לא לנטוש את ההנאות הבשריות וליהנות במכונית.

התוכן של המאמר

1 12 סיפורי מין

12 סיפורים של "מין מכונת" 12_171_187

בושה של השנה

"פגשתי את הבחור הזה כשהיתה סבתא ראשונה בקולג '. הוא היה חם מאוד. פעם בערב הוא לקח אותי לרכוב על מכונית. כתוצאה מכך, היינו במגרש החניה בחנות. היה ריק וחשוך.

ליטפנו זה בזה, הכול נעשה חם במכונית. ורק החלטנו ללכת למקרה, כמו מכונית משטרה נעצרה לידנו והדליק סביב הפנסים הקדמיים. הבחור קפץ מפתעה. בגלל עצבנות, הוא לא יכול להתמודד עם הרוכסן, ובזמן שהשופר הלך למכונית והפיל את החלון, חבר במאהב שלי נכשל בטירה יחד עם הבשר הקיצוני המדמם.

הבחור המסכן היה מבולבל מאוד. ואסור לפנות לחנות הזאת ".

ייעוץ ידידותי

"סטורן 1995 אינו האפשרות הטובה ביותר למין. מושבים דלי בחזית ואחורית. אין מנוף הסתגלות ».

טוב חברות

"הנערה שאיתו פגשתי אז, הזמינה אותי לקליפורניה לחבריו. היו להם חתונה גותית פטיש. אחר כך הלכנו למסיבה.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. ישראל עשירה לא טרח בפומבי הוכחה נשים וילדים. זה בסיסי לבחור אסקמנטל, אשר ידגיש את הרמה ויאוסף חברה מצוינת.

כשנסענו לאורך השדרה של סנטה מוניקה, היא החליטה לשחק איתי באצבעותיו. היה מאוד חם. גם בגלל שאנשים יכלו לראות אותנו כשהיינו תקועים בפקקי תנועה ".

פעם ראשונה

"היא היתה הבחורה הראשונה שלי. ראשית בכל דבר, אתה רואה? הייתי בן 15. והתרגשתי, נרגש מאוד. הלכנו ליער ושם ערכו. לאבד את המושבים של טויוטה שלי Camry 1995, כמו, ניסה לקיים יחסי מין. עכשיו אני מבין ששנינו העמידו פנים בתהליך כדי להשלים הכל כדי להשלים ".

Chumaya יום שישי

"הייתי בן 17, והחבר שלי 19, נפגשנו כשנה. כמה פעמים ניסינו לקיים יחסי מין, אבל כל זה לא היה מאוד ... בהצלחה.

ועכשיו, בערב יום שישי, אנחנו חוזרים הביתה ומבינים שאנחנו פתאום יצרו זמן כולל - אמרתי לאבא שאני אהיה ב -11, והיה רק ​​10. החלטנו להפעיל דרך עפר קטנה, נסעו קצת לתוך היער וכיבתה את הפנסים. משכתי את התחתונים, טיפסתי מלמעלה והתחלתי לעבוד.

לבסוף הגענו הצלחה וכמעט סיים, אבל יש אורות מאחורינו. קפצתי מתוך ברכיו, מהר ככל האפשר, המכנסיים הדמים והג'ינס משכו וקפאו באימה כאשר השוטר ניגש ונצץ את הפנס לתוך חלון המכונה.

הוא רצה לראות את התעודות שלנו, אבל אז, אחרי כמה רגעים כבדים, אפשר לנו באי-רצון לעזוב. מחשבות על איך אבא שלי הגיב, אם הכל שיחק אחרת, אני עדיין רודף אחרי ".

מציג מין מאולתר

"המין הראשון שלי במכונית התרחש במגרש החניה בכנסייה. הייתי בן 19, הייתי במסיבה עם חברים וקראתי איתו ילדה שאהבתי. היה לנו חבר משותף.

בבית זה הפך חם ואני יצאתי לרענן. הנערה הזאת גם יצאה אחרי שתדבר וריח. "נראה שראיתי אותך במקום אחר," אמרה. "כן, בחלומות שלך," עניתי לה. מסיבות בלתי מוסברות לחלוטין, זה עבד. היא התפשטה עלי והתחלנו לנשק במכסה המנוע של המכונית שלי.

בשלב זה, אחרים שרוצים מרענן. כמה מהם החליטו להתקרב להביט בנו. אחרי זמן מה רציתי לעשות את זה cunnilingus, אז הרמתי אותה, זרקתי אותו על המנוע וזרקתי את התחתונים.

אז אנשים הפכו עוד יותר, והחלטתי כי עכשיו הגיע הזמן להופעה אמיתית. הטילתי אותה מעל מכסה המנוע. יש לנו יחסי מין על גג המכונית שלי כ -25 דקות לפני תריסר אנשים. זו היתה ההדרה! אני לא אקסהיביציוניסט, אבל אהבתי את זה ".

אַכזָבָה

"היינו בבית שלה איתה. חבריה מסתובבים שם. בהתחלה החלטנו שבבית היינו לא נוצח מין ואתה צריך לפרוש במכונית. למרות שהיא היתה כל כך קטנה שההצלחה לא צריכה ללכת.

היא פתחה את המכונית, קפצנו למושב האחורי והתחלנו לנסות. היא שכבה, שאנאנחה מן המושב. הצלחנו להסיר בגדים ותחתונים ממנה בתנועות מופלאות. ואז ניסיתי לגרום לה cunnilingus. כאן אתה חייב לזכור כי לא היה מקום במכונית לעשות בנוחות. סחטתי בתנוחה העובר ובאמת ניסיתי לעשות את העבודה שלי, אבל ברכי החלו לפגוע, ואני ויתרתי.

לאחר מכן ניסה לשעבר לשכנע אותי כדי שננסה שוב. אבל הניסיון הנורא הזה שלף אותי מהרצון הקל ביותר להתנסות. קיבלתי את העובדה כי סקס לא יהיה לנו, בעוד החברים שלה לא תואמים את הבית ".

כבר לא נחוץ, תודה

"אז גרתי עם אמי, והוא חי בתוך שעה נסיעה ממני. רוב התאריכים שלנו התרחשו במכונית, כי בעיקרו של דבר זה היה יותר ולא היה מקום להיפגש. ומה לדבר על סקס! אנחנו יכולים רק לעשות את זה במכונית. היה לנו מילה קוד. אם תכננו ללכת לקיים יחסי מין, דיברנו "נלך לקנות גלידה".

באותו לילה אמרנו גם לאמא שאנחנו רוצים ללכת על גלידה. אמא שלי חיה על מגרש ענק של אדמה מדברית לחלוטין. עפר רבים, קקטוסים ועצים. היינו צריכים רק לנסוע כמה רבעים מהבית שלי, חונים וקיים יחסי מין. הכול תמיד התרחש בסדר, אבל באותו לילה, בעיצומו של התהליך, שמתי לב שהאור הבהיר מואר פתאום.

נבהלתי וחשבתי כי המכונית כוננת לנו. אמנם לא היה שום תחבורה להיראות, ואת הזוהר הבהיר הבולט לא הולך לצאת. ואז אני שומע את המסוק.

מסוק המשטרה הקיף אותנו ונצצו על המכונית שלנו. אני מתחיל את המנוע, אני מתחיל לנוע, והמסוק יורד למטה. אני מסתובב ומניח גז. בשלב מסוים, המשטרה כיבה את הזרקורים ואת המסוק טס משם.

זו היתה הפעם האחרונה שיש לנו סקס במכונית ".

זיכרונות החיים

"איבדתי את הבתולים שלי במכונית. הייתי בת 16, היא היתה בת 18. זה קרה מול מועדון פאנק ב Hallandel, פלורידה, בשנת 1981.

אני זוכר את זה על כריסטין היו ג 'ינס שחור חזק ונעליים, ואת ראש פטל. שום נערה בתיכון לא נראתה כמוה. אנחנו מסתובבים ונשקלים, הבטן שלנו היתה מלאה של שתייה. כאשר ביליתי אותה למכונית שלי, היא הושיטה לי גלולה שטפתי עם יין חם.

"מה זה היה?"שאלתי. "קוויוד," ענתה בחיוך שובב. ואז, מתחת לקולות של אהבה נגועה, סוף סוף איבדתי משהו שלעולם לא תשוב ... ואני פרצתי ממש על שנינו. באופן מפתיע, פגשנו מאוחר יותר עוד כמה חודשים עד שהיא הלכה לקולג '".

אנחנו לא מפריעים לך?

"עם הבחור הזה שפגענו כל הלילה, הכל היה סופר. החלטנו ללכת אל ההר כדי להעריץ את שחר. ואיכשהו זה קרה שהכול הסתובב למין.

פתאום שמענו כמה קולות חוזרים מוזרה. אבל החלונות דפוקים, לא יכולנו לראות משהו, ולא לפני כן. המשכנו. רעש חידש. כתוצאה מכך, סיימנו, והחבר שלי, עדיין עירום, הורידו את החלון כדי לבדוק מה הוא העניין.

מתברר כי בעוד אנו מתלהבים מבחינה בהתלהבות, צוות הקשתים הגיע לאימון. אנחנו ממש חונים על טווח הירי ".

היה רוכב

"במשך זמן רב הפריענו רק בפייסבוק, אבל אז נפגשו במסיבה מחבר משותף. אחרי כמה דקות, כבר נישקנו. כנראה, ידידות ברשת החברתית כבר בסיס מספיק כדי לעבור מיד.

שאלתי אותו אם היה לו אי-פעם יחסי מין במכונית. התברר לא. הובילה אותו אל שלי. היה קר. היו לי מספריים ואני פשוט לחתוך את החור בגרביונים שלי. סקס רודיאו במכונית אני לא הראשון ".

צניעות - פוקוק

"אחרי התאריך הראשון עם אישה שפגשתי ברשת, תפסתי את המונית שלה לקחת אותה להארלם. ואז הזמין את עצמו להצטרף אליה.

קיוויתי שהיא תזמין אותי הביתה, אבל החבר שלי הודה שהוא לא רוצה להביא איש לא מוכר לדירה בעוד בתה הקטנה היתה. יריד.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. שוב ושוב, לקוחות - בחורים משגשגים, מה הם רוצים להסתכל על החגיגה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם גברת מרהיבה. הכנסה כזו מספיק, ולאחר מכן כדי לגמרי לחלוטין לספק את כל הדרושים.

אז התנודדתי עליה במונית המושב האחורי. עשיתי אותה קונניוסוס.

זה נראה כאילו היא אוהבת את מה שקורה. לא היה לה זמן לענות לי הדדיות, אבל למחרת כתבתי לה שוב ושאלה מתי אנחנו יכולים לראות. היא ענתה שמעולם לא עשה אתמול אתמול איתי. מה שהיא אהבה את זה וזה היה בהריון.

נו". נערות ליווי בתל אביב

Просмотров: 3161 | Добавил: shinxhaeriogas | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar