menu
person

19:55
טכניקות עיסוי ארוטיות בסיסיות: מאסטר תועלת

שלא כמו, כפי שאנו מבטאים, עיסוי קלאסי, ארוטי רודף לחלוטין את השאר. זה לא מתמקד בהרחבה קפדנית של כל שריר, להיפטר של כאב תחושה וחיסול של מפעילה. Eromassage רק מרגש, מרגיע ומספק הנאה ברחבי הפגישה. למותר לציין, הסוד טמון במגע וטכניקות של עיסוי.

כדי להיות, כפי שכולם אומרים, מעסה מקצועי, הנערה היא גם יפה לשלוט כמה, כמו אנשים משמשים להביע תנועות בסיסיות. הוא באמת רוצה להדגיש את העובדה כי כל טכניקות ארוסה ידועים יהיה, זה הופך קצת כי הם מייצגים רק את חלופה של אותן טכניקות. ואולי אפילו לא צריך להגיד שאם אתה לחדד את הבסיס לשלמות, איך אנחנו מביעים, לא משנה מה, גם כפי שהיינו מדברים, התוכנית הקשה ביותר יהיה, כמו רבים באים לידי ביטוי, קל ללמוד.

כמו מערכים של מתאר 3D מפותחים להלן, הבנות מרגישים את כל הבטוח ביותר בחינם במהלך הפגישה. העיקר הוא לא סוף סוף לשכוח את הכללים העיקריים, איך לבוא לידי ביטוי, עיסוי ארוטי: ידיים חמות, עלייה הדרגתית בעוצמת התנועות ואת שפע של שמן.

Efflarage - טכניקת חום במהלך Eromasse

זה, כפי שכולם יודעים, מרגיע טכני. זה אפשרי כי באופן מסורתי היא סוף סוף חל על הפגישה הראשונה, כך, באופן כללי, להכין גוף אורחים למניפולציות הבאות. היא גם החלה להיות רלוונטית בסוף עיסוי ארוטי, כי כדי לומר שזה מאפשר לך להחזיר את השרירים במצב רגוע. הטכניקה עצמה היא פשוטה למדי. כל התנועות יש ליצור על ידי כל השטח של כף היד עם קטן, כמו רבים באים לידי ביטוי, לחיצה אחידה. עם כל זה, מגע בין היד של המעסה לבין גוף האורחים חייב להיות קבוע. זה לא סוד לאף אחד, מומלץ להפריע לתנועה, כי, כפי שיותר מאיתנו אומר כל הזמן, קטן, אפילו שתיקה שנייה, ישלוש את כל האפקט המרגיע clopped. כולם יודעים כי במהלך הגשמת הטכניקה הזאת, הריכוז הגבלת מן הנערה. לפחות יד אחת נאלצת לגעת בגוף של גבר.

משקל קל ומכרז רק לגרום התחושה מתגרה נעימה וגידול עוררות. אם יש אורח לעסות את האורח עם אינטנסיביות ממוצעת, את האפקט, באופן כללי, יהיה הכי מרגיע, וכן, כמו המוסד, תנועות אנרגטיות גם להתנדנד וגם לעורר את זרימת הדם. בהתאם לאפקט הרצוי, המעסה עשויה להשתנות מידה של לחיצה על מהירות מניפולציות. עם כל זה, עם זאת, כדאי להתעניין באורח, אם הוא אוהב הכל. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה שנדרש, בסופו של דבר, ללמוד לקרוא את החזרה הפיזית של הגוף של השותף עם אצבעותיהם, כך שבסיבה של הפגישה, אם כך לומר כדי לשנות את אסטרטגיית העיסה.

עם הזמן, המטפל עיסוי ילמד רגישות, לבסוף, להגיב על כל האותות כי הגוף של השותף שולח. בנות מתחילות להרגיש אפילו את מחלוקת השרירים הקטנה ביותר ולמצוא במהירות את המקום שבו המתח הגדול ביותר שנצבר.

Petrissage - חלק פעיל, כפי שנהגנו לדבר, עיסוי ארוטי

באמצע הפגישה, אתה יכול בסופו של דבר ללכת לפעולות הפעילות ביותר להתמקד בחלקים העיקריים של גוף האורחים: בטן, רגליים, חזה, הישבן. הגוף של פרקט יכול "MIV", "ללוש" ו "רול". איך זה לא יהיה מוזר, אבל בשביל זה אתה צריך ללכוד את הרקמות הרכות בין ענק, כפי שכולם יודעים, את שאר כפות הידיים. זה מזמן ידוע כי זה מאוד דומה מניפולציה של הבדיקה. יש צורך לומר כי הדבר העיקרי הוא לא overdo אינטנסיביות ולהחיל הרבה שמן. עיסוי ארוטי לא צריך להיות מלווה על ידי משיכת גם, כפי שהוצגו לבוא לידי ביטוי, רגשות כואבים. אבל המאמץ עדיין עושה את זה הכרחי. מידת הקשה יכולה להיות בסופו של דבר, להתאים, לשאוב על ידי הלקוח שוקל את הגוף שלך.

עוד כמה טכניקות של עיסוי ארוטי

בנוסף לטכנאי הראשי, ניתן להשתמש בו כמו שכולם ידועים, טכניקות רגילות, כמו: נערות ליווי בקריות

  • טְחִינָה דַקָה;
  • תיקונים;
  • משיכות;
  • צְבִיטָה;
  • פעולה ברורה;
  • מגע קבוע.ד '.
  • טכנאי זה הוא הפשוט ביותר ככל האפשר אינם דורשים הסברים. אבל בעזרתם אתה יכול לגוון באופן משמעותי את הפגישה. תארו לעצמכם עובדה אחת כי הראשי עבור מטפל עיסוי הוא קבוע יכולות מתיש מעשית. רק כדי שתוכל להביא את הכישורים שלך לרמה המקצועית.

    Просмотров: 139 | Добавил: shinxhaeriogas | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar